Happy hunger games

Jag: Kevin and Nick's thighs look exactly the same.
Ann: Har inte Nick lite större lår?
 
No, we're not creepy. Vi har inte alls studerat varje detalj av Jonas Brothers kroppar så pass att vi kan se vem som är vem enbart med bilder på deras rumpor. Uhm, anyways. Presale idag för Jonas Brothers turne. Om 2 timmar och 25 minuter. The stress is REAL people. Team Jonas gav mig en hjärtattack  igår när jag såg att min kontostatus var basic member och inte Team Jonas premium member, som man måste vara för att få tillgång till presale och som jag faktiskt har betalat för. Men efter några mejl och ett x antal tweets så fick vi deras uppmärksamhet så dom fixade det. Thank you Jesus. Just nu är jag så nervös så jag inte kan sitta still, så jag ska utnyttja det och passa på att städa lägenheten. Waah men typ alla ska köpa VIP för att det inte var alltför dyrt, $250 liksom. JAG MÅSTE HA VIP ANNARS VET JAG INTE VAD JAG GÖR.
 
Killarna landade i NYC igår. Sigh they look so good. Dom är alltid så trevliga och söta. Nick omfg I give up.
 
 
 
 
Nicks min awww ADORABLE.
 
Paul Kevin, Nicholas Jerry, Joseph Adam, this is not okay.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0