I blame Jonas Brothers for my future heart problems

Fan vad tiden rinner iväg. Framför allt när man vaknar sent. Den jädra väckarklockan funkade inte eller så stängde jag av den i sömnen. Annoying. Bara för att jag har mycket att göra idag. Har fortfarande ingen bok till plugget men tänkte kolla på inspelade föreläsningar på nätet. Och skriva klart ansökan till BDC som jag inte gjorde klart igår för att min engelska la av. Eller snarare hjärnan kanske.
 
Imorgon börjar presale för Jonas Brothers turne. Egentligen släpps inte biljetterna förrän på fredag men är man medlem i Team Jonas så får man köpa biljetter redan imorgon. Jag ska köpa VIP om det inte är alltför dyrt. Fanns två VIP paket att välja mellan, jag vill ha Deluxe men det beror ju som sagt på vad det kostar. Dom har fortfarande inte lagt upp nå priser, så det får man väl se först imorgon när biljetterna släpps. Och då måste man bestämma sig snabbt som faan vad man ska ha. Arenan jag ska på tar dessutom bara in 2000 pers så jävlar vad jag lär bestämma mig snabbt. Waaah hej stress och panik. Jag har iaf satt ett tak i dollar vad det max får kosta, ligger priserna under det är det bara att klicka köp. Känns som om deluxe kommer bli för dyrt men det första VIP paketet borde jag kunna köpa. Jag hoppas och ber till Gud att VIP inte är alltför dyrt, jag vill verkligen ha Deluxe alltså. Please dear God I'm not a Jonas.
 
VIP Package nr 1
 
VIP Package nr 2 Deluxe
 
Jonas gift bag. Kan jag få Nick i den? :D I wish. Ugh nej nu måste jag iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0