I remember years ago

Ugh den här jävla resan till Gotland. Den förstör min ekonomi totalt kan jag informera er om. Just nu måste jag välja mellan att åka till Gotland och få godkänt i en kurs, eller skicka in min ansökan till BDC i tid så jag hinner fixa allt annat som måste fixas med visum och lägenhetsuthyrning. Jag kan ta underkänt i två kurser och ändå få studiemedel i sommar, då jag behöver 45p godkända och det får jag om jag klarar dom två kurser som är kvar. Tråkigt att dom gör så att en hel kurs hänger på närvaro vid en laboration, när man fått godkänt på alla tentor, inlämningsuppgifter och preparatduggor. Nej jag känner faktiskt att jag ska skippa resan till Gotland och se till att hinna plugga klart ekologikursen istället. Där har vi två uppsatser vi ska skriva istället för tenta, är nog kört om man lämnar in dom för sent...Jag skojar inte när jag säger att en resa på två dagar till Gotland kommer kosta 2500kr för mig. Ansökan till BDC 2400kr. Jag måste välja mellan dom, har inte råd med båda. Ugh fyfan för krångel.
 
Anyways. Dykt upp fina bilder på killarna på senaste tiden. Nick ser ut som 17 år igen jesus take the wheel.
 
 
 
Dom sitter på samma sätt haha. Adorable.
 
Nick med några fans i NC.
 
Nick ser ut som om han är ute på äventyr. Joe har bröst.
 
Jag älskar när folk sätter bildtexter. Denna var ju ganska klockren.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0