I think I wanna marry you

15 timmar och 49 minuter kvar tills Jonas Brothers är med på Ryan Seacrest och Pom Poms har premiär. Imorgon 7AM PT, närmaste bestämt kl 16 svensk tid. Vet inte när den kommer bli tillgänglig på iTunes. Jag har ändrat mitt iTunes så att jag bor i USA haha, så jag kan köpa den så fort den kommer ut ifall den inte dyker upp iTunes Europa så som det var med Demi's låt. Fast killarna sa att den skulle vara tillgänglig worldwide men ändå.
 
Nick gjorde en Ustream för typ en timme sen. Denna gången pratade han faktiskt. Och han är så jävla snygg holy shit alltså. How the fuck did that adorable little boy turn into that sexy, handsome man? Puberty, you did well, I applaude you. Garbo och Paul var med också. Waah jag har pratat med Garbo (han i hatten), avlider lite. "Put ALL your pom poms down" *raises eyebrows* holy shit Nick. He knows what he's doing and he's doing it well. Och hur han stryker handen över skägget I'M ON DA FLOOR.

Video streaming by Ustream
Holy shit. http://25.media.tumblr.com/0139c278a9f87acb645b0f573f40b317/tumblr_mklg8mg1sM1qapw3zo4_r1_250.gif
 
INTE ENS EN DAG KVAR. TIMMAR KVAR.
 
 
This is how Jonas fans promote. Club Penguin.
 
Jag på Omegle. The trick is to gain their trust, and then hit them with it.
 
Till och med NYPD hjälper till att promota.
 
Fuuuuuuuuuck. Hey baby, I think I wanna marry you.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0