If you wanna see me put my pom poms down

Några Jonas fans livestreamade E News igår så jag kunde se när killarna var med och premiärvisade musikvideon till Pom Poms, som förövrigt dök upp kl 1 på Youtube. Waaah alltså. Så sjukt nice musikvideo. Trots slampdansen haha. Men det är inte för slampigt, tyckte dom hittade en bra balans där. Awesome koncept faktiskt. Jag misstänkte att det var Joe som hade kommit på det, det kändes som nånting Joe skulle kunna komma på, och det visade sig att det faktiskt var Joes koncept. Hmm trots att man aldrig träffat människan vet man hur han är. Weird. Det är så sött när Nick dansar. Men han måste slappna av lite. Och killarna ser awesome ut, gosh.
 
Anyways, POM POMS FINNS NU PÅ SVENSKA ITUNES. Gå och köp den! Bara 9kr, och jag lovar att ni kan inte spendera 9kr på nånting bättre. Det är bara att skaffa ett Apple-ID, ni behöver inte ha en Apple-produkt för att kunna göra det (tror jag iaf). Har ni inte råd med 9kr, säg till och jag köper den åt er! Pom Poms ligger än så länge på plats 6 på topplistan över singlar och jag vill få den till förstaplatsen!
 
Länken till Pom Poms på iTunes ----> https://itunes.apple.com/se/album/pom-poms/id626148648?i=626148669
 
Musikvideon till Pom Poms. Den är faktiskt riktigt grym.
 
 
Btw, Nick sa under intervjun med E News om sin film att det kommer bli "a lot of scenes without my shirt on" OMFG. Och som om han inte var snygg nog så tränar han som fan nu. Hello cardiac arrest. Och på Ryan Seacrest sa den kvinnliga programledaren "Nick's biceps look huge" och på E News sa snubben "Nick, your arms are ripping out of your shirt there".
 
Får vi en upprepning av detta, då är det tack och hej då.
 
Nick på intervjun hos Ryan Seacrest. "Nick's biceps look huge" I get what you mean, girl.
 
Kevin, Joe och Nick när dom kollade på musikvideon innan intervjun hos E igår :) Credit Kevin Jonas
 
Alltså, under E intervjun igår när Joe pratade om vad Pom Poms handlar om, sa Nick "I got my own personal meaning" och flinade. Och sen tweetade han det här. Omfg Nicholas, you perv. Nu vet vi ju vad Pom Poms innebär för honom. Om jag inte har skrivit det, man kan tolka Pom Poms som blowjob/going down on a girl. Med andra ord oralsex. Niiiiiiickkkkkk.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0