MTV intervju

The amount of American tv news I've been watching lately...#itsajonasthing. Igår kollade jag på vad som kan ha varit den bästa intervjun med Jonas Brothers någonsin. Så sjukt rolig intervju. Dom gjorde lite lekar med fans i publiken och en av lekarna var Pictionary där Joe, Nick och Kevin skulle rita och deras lag skulle gissa. När hon sa att dom skulle rita började jag asgarva, likaså fansen i publiken och killarnas reaktioner var priceless. Alla kommer ihåg Nicks iPhone på Ellen. Nick sa typ "It went bad the last time I did this" och "I can't do it" haha stackarn han ville inte rita. Och sen ställde han sig mitt framför tavlan så fansen fick be honom flytta på sig aww my baby. Sen så fick dom frågan "whose pom poms inspired Pom Poms" (Pom Poms aka boobs). Killarnas reaktioner, igen, priceless. Samma när dom fick frågan om galnaste rykte haha Nick "When's that sex tape coming Joe? I'm waiting." Haha det där ryktet blev typ en av dom roligaste grejerna nånsin. Alltså jag älskar Nicks humor, han har verkligen en typ torr, sarkastisk humor som är helt klockren. Han var riktigt rolig igår. Kul att en video säger "Nick and Joe Jonas don't have time for girlfriends" när Joe faktiskt har flickvän aka Blanda. Och tillbaka-titten på videon från 2006 kolla lilla Nick. "We want girlfriends bad" hahaha.
 
Roligaste intervjun ever. God bless you MTV. Intervjun ligger i flera delar, men jag la dom i rätt ordning :)
Music News
Music News
Music News
Music News
Music News
Music News
Music News
Music News
Music News
Music News
 
Så många roliga moments i intervjun. Nu ska jag återgå till the Today show.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0