More to love when your hands are free

Kevin retweetade mig idag. KEVIN JONAS RETWEETADE MIG. Holy shit asdfjsufdemnsk. Han såg min tweet waaaah avlider.
 
Gick på bio idag med Danne. Såg GI Joe Retaliation. Riktigt bra! För övrigt fick jag också lite gjort idag, gick till biblioteket och bad dom ta in en kursbok till mig, som jag tror att jag ska beställa ändå ifall jag inte får låna den nå länge eller inte alls. Kan ju skicka tillbaka den. Kursen började den här veckan, vi har 4 veckor på oss att göra kursen så jag MÅSTE ha boken snart. Kan inte vänta flera dagar och sen få reda på att jag inte får låna boken så jag måste köpa den och sen ska det ta flera dagar. Sen hann jag faktiskt skriva klart min ansökan till BDC så jag måste bara skriva in den på datorn imorgon och översätta till engelska för nu skrev jag den på svenska haha. Fail. Nu måste jag mejla BDC, beställa bok, tweeta till Adventure om Jonas Brothers VIP biljetter och mejla till Ica Banken innan jag går och lägger mig.
 
Kevin. Fuckin. Jonas. RTed Me.
 
 
Kevin <3
 
Haha Jonas fans trakasserar alla radiostationer i USA.
 
 
 
That's how you do it.
 
Glöm inte att kolla på Pom Poms.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0