Neon

Idag innan jag gick till dansstudion hamnade jag på Underverket. Och det slutade med att jag köpte en ny BH. Så. Sjukt. Snygg. En mörklila After Eden. Det fanns bara tre kvar och en av dom var i min storlek, jag kände att det var ett tecken på att jag skulle köpa den. Och på marknaden häromdagen köpte jag ett Jack Daniels-linne :) Hashtag nöjd. Jag har iaf bestämt mig för att inte åka till Gotland nu utan sikta på det extra labtillfället 18-19maj om det blev nåt då. Får försöka få ihop pengar till dess. Förhoppningsvis är boende redan betalt om jag får boka om.
 
Anyways, killarna avslöjade namnet på en ny låt förra veckan. Neon. Låter som en partylåt. Så dessa låtar har dom bekräftat kommer vara med på nya skivan; Pom Poms, Wedding Bells, Let's Go, First Time, Sandbox, The World och Neon. Rykte går om att det kommer vara 15 låtar på skivan, så isf har vi 7/15. Wedding Bells, First Time och Let's Go har vi live versioner av so far, har inte hört Neon, Sandbox eller The World än. Frågan är om Meet You In Paris kommer vara med på skivan. Jag hoppas verkligen det.
 
 
 
 
 
 
First Time på Live With Kelly som dom slutade sända. FU btw. Nick alltså, jag har gett upp. I'm done.
 
FÖRSTA BILDEN PÅ NICK FRÅN INSPELNINGEN. Blå jeans som ser lite baggy ut och grå t-shirt. I'm done omfg I can't, go away. Dessutom har han sparat ut håret och rakat sig för att se ut som en high school student dvs en tonåring. Din sexiga jävel, vi ses om 95 dagar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0