Nick don't run from dinosaurs

Spelade in en dansvideo till Pom Poms idag åt andra Jonas fans som vill lära sig dansen. Ska redigera den och lägga upp den sen. Ska försöka hinna med det i helgen tänkte jag men jag har asmkt plugg så det återstår att se...
 
Nick och Kevin avslöjade namnet på två nya låtar igår när dom fick frågan vilka låtar som var deras favoriter på nya skivan. Sandbox och The World. Nick sa att han har skrivit Sandbox med Paul och att den handlar om "going in an adult relationship and loss of innocence". Jag tolkade det som att förlora oskulden haha. Men det känns som om man har rätt, alltså jag tänker inte diskutera Nicks oskuld och hit och dit, jag respekterar honom alldeles för mycket för det. Men på senaste tiden har Nick verkligen blivit ärlig i sitt låtskrivande. Det har han alltid varit, men nu på senaste tiden avslöjar han mer och mer. Han utmanar verkligen sig själv. Men men, återstår att se vad Sandbox handlar om när man får hela låttexten!
 
Intervjun igår.
 
Killarna spelade in en kort video till varenda ställe dom ska till under turnen. Här är videon för Atlantic City dit jag ska! Waaah they look amazing och kolla på Nick den jäveln.
 
Asdjsdsakdaj Nick bara sitter där och ser skitsnygg ut ugh fuck you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0