Om ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än går

Ugh ta itag med lite saker idag kanske. Städa lägenheten, handla, träna, duscha, boka rum på Borgata, mejla Ica Banken och plugga som faaan. Fick boken i fredags, ligger två veckor efter och det är tenta om typ två veckor. I'm fucked. Ugh problemet är att jag är så less på allt. Jag vill inte göra nånting. Vill inte sitta ensam, vill inte träffa folk, vill inte sitta hemma och uggla, vill inte festa, vill inte plugga, vill inte sitta och glo på tv. Ah ni fattar. Just nu hänger jag bara på Nicks Spotify och funderar vad jag ska ta itu med först. Och en viss person vill inte försvinna ur mitt huvud. Drömde om honom inatt. Bara för att jag träffade honom förra helgen. Ew jag vill inte, go away.
 
Nicholas var på Coachella igår. Fuck :) My :) Life :) Jag har velat gå på Coachella i typ 2 år. Joe var där förra året och nu är Joe och Nick där med ett helt gäng. Typ Joe, Blanda, Nick, Mikey, Kyle, Jack, John, Chris och flera. This aint funny. I'm skydiving off Empire State. This isn't fair. NÄSTA ÅR TAR NI MED MIG OKEJ. Men jag är glad att Nick tog sig dit, att han tog en paus från jobb för att ha kul. Och han såg så glad ut <3 Men Nicks tshirt. "I AM  A MAN". Don't remind me. Du är fortfarande min 16-åriga hårboll. I'm in denial. Och hans shorts, ja men visa upp dina ben du, för all del, don't mind me, I'm just digging my grave.
 
 
 
 
 
Jesus varför stirrar alla på Nicks banan?
 
I wanna go to Coachella and cockblock Nick. Puhlease?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0