Sandbox

Åååh jag får lite smärre ångest över ansökan till BDC. Alltså jag vet inte hur länge jag ska stanna. Jag vill stanna 5 månader, men dom erbjuder 3 eller 6 månader. Dock kan jag åka 3 månader och sen förlänga två månader, har pratat med skolan i NY och det var inga problem. Problemet är att jag inte vet hur det funkar med CSN? Dom kräver ju 13 veckor i USA för att få studiemedel. Frågan är om jag kan ansöka för 13 veckor (3 månader) och sen 2 månader till. Men 2 månader är ju bara 8 veckor. Men det är ju ändå en förlängning så kan jag få studiemedel ändå av CSN? Ugh krångligt. Har mejlat CSN och ska ringa dom imorgon och fråga. Annars får det bli 6 månader men då kommer man hem 5 februari och då har skolterminer och dansterminer startat här hemma. Det blir ju dumt. Och det känns lite tufft att lämna familj i ett halvår....fattar ni mitt problem. Och 3 månader blir också jättedumt. Wtf jag pallar inte med beslutsångest. Adjsafdjujesjkc frustrerad. Men jag kan ändå inte skicka in ansökan förrän jag får pengar igen och förrän mitt nya pass kommit. Jesus fuck tänk om man kunde slippa ta beslut över sin framtid? Hela dagen idag har jag känt att jag bara vill stå och banka huvudet i väggen.
 
Anyways. Joe, Nick och Kev avslöjade titeln på två låtar från nya albumet idag. Sandbox och The World. Jag älskar dom redan. Sandbox låter som en lugn låt, typ Black Keys stil. Jag kan redan höra Nicks fina röst i den.
Och idag överraskade Joe ett fan. Hon gjorde en video där hon bad Joe att följa med henne på hennes typ bal, så han gjorde en video där han svarade på henne. Han kunde inte komma på balen men han bjöd henne till deras öppningskonsert i Chicago den 10:e juli, han kommer flyga dit henne och hon får vara hans special guest. Fuck my life alltså. Lucky girl. Han överraskade henne idag i NY också och bjöd henne personligen.
 
Ny photoshoot. Jesus take the wheel take the whole god damn car.
 
 
 
 
 
Nu ska jag kolla upp lite grejer på datorn och sen lägga mig och kolla på film. Lite smått död efter dansen idag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0