The cup song

Så sjukt seg på dansen idag, ugh. Kroppen ville inte. Plus att jag trampade snett i början av första lektionen så jag hade ont i foten resten av lektionerna. Lovely. Nu borde jag plugga men ska nog lägga mig och kolla på serier istället och ta mig upp innan dansen imorgon och plugga.
 
Häromdagen kollade jag på filmen Pitch Perfect. Riktigt bra film alltså. Jag brukar tycka att dramafilmer är tråkiga och sega men den var faktiskt riktigt bra :) Efteråt lärde jag mig the cup beat också, som hon gör i filmen :)
 
Nick åkte förresten till Charlotte, North Carolina idag för att förbereda inför filmen. Dom börjar spela in på måndag. Och på söndag börjar Married to Jonas säsong 2!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0