Tonight lets get some, and live while we're young

Ugh mitt knä låste sig två gånger idag på dansen efter vi tränat ett fall i jazzen. Fast det låste sig inte på det vanliga sättet, när jag inte kan räta ut knäet, utan mer på sidan. Så jag kunde fortfarande böja och sträcka knäet men kände att nåt satt fast på sidan i knäet. Askonstig känsla. Det försvann efter ett tag men nu gör det bara ont. Hmm. Anyways, imorgon ska jag ut och ta itu med första inlämningsuppgiften i ekologin. Ugh vet inte hur jag ska göra, drygt. Just nu sitter jag och lyssnar på 1D (One Direction). Den ni. Skulle faktiskt kunna tänka mig att gå på en konsert med dom. Är knappast en Directioner men man blir så glad av deras låtar. Och dom tycker att Jonas Brothers är legender, bara det är ju orsak nog att gilla dom. Zayn, Harry, Niall, Liam, Louis, you're kinda okay.
 
 
 
Linne och BH jag köpte :)
 
Ny bild på Nick från set idag. Håret, skjortan. Han ser ut precis som han gjorde i Camp Rock 2 ajdldkics. Hello Nate. Frågade producenten för filmen hur det går för Nick, han sa att Nick är ett proffs. That's my baby :)

Nick som Nate i CR2. Waaah oh my god.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0