Update

Alltså, mitt liv. Jag har så sjukt mkt att göra. En uppgift ska in på tisdag, uppsats på lördag och tentan ska göras senast söndag. Jag har läst 1/3 av kurslitteraturen, måste skriva in uppgiften på datorn och uppsatsen har jag inte ens börjat på. Dessutom har jag dans på tisdag och sen ska jag till Falun, sen är det dans på torsdag och fredag. Jag har dessutom massa att fixa med min ansökan till BDC. hELP. Ugh iaf så finns det lite nya bilder på Nick från set. Och vi har reserverat en lägenhet i NYC, win.
 
Kort video på Nick dök upp igår. He's so cute. Hans hår, hals, axlar, bröst, leende, röst, I'm done.
http://www.facebook.com/photo.php?v=10151574978419598&set=vb.24249724597&type=2&theater
 
Armhävningstävling mellan Graham, Bradley och Nick. Graham och Bradley gjorde 35 och 38st, Nick gjorde 70st. Holy crap. Nick är vältränad, jaaa.
 
 
Hans leende, I forgot how to breathe?
 
Nick med fans.
 
 
Joe la upp den här bilden på Instagram igår haha.
 
Nu måste jag ta itu med plugget. Do. Not. Want. To.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0