VIP baby

OH YEAH JAG FICK M&G VIP TILL JONAS BROTHERS KONSERT I ATLANTIC CITY, NJ DEN 26E JULI. I'M SO HAPPY ADSJAFSKASA. NICK I AM COMING FOR YOU ;D Haha så jädra nervös innan så jag höll på att avlida. Vi kraschade jonasbrothers.com 20min innan presale där man hittar på sin kod för presale så vissa kunde inte köpa biljetter direkt, som tur var hade jag redan varit inne och fått min kod och länk till biljettsidan. Och mitt i allt så tweetade Papa Jonas att han är så spänd över den nya turnen där dom kommer spela Pom Poms och låtar från nya skivan. Så ja, han bekräftade att deras nya skiva kommer släppas innan turnen börjar, dvs innan 10e juli. Thank you Papa J.
 
Nicholas, Joseph, Kevin, see you on July 26th.
 
Mitt VIP paket. Tyvärr tog dom bort Deluxe så bara detta fanns kvar, men jag menar det är ju knappast dåligt heller. Jag får träffa dom, ta kort med dom, se soundcheck, tshirt mm. 26 juli.
 
Killarna repade Pom Poms i LA som dom ska spela live ikväll på Jimmy Fallon i NY. Första uppträdandet med Pom Poms. Jag ska vakna kl 6.30 för att se det så nu ska jag ta mig i säng.
Nick i Converse, ugh finns det nå snyggare än Nick i Converse.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0