Want you like a kid wants a milkshake

POM POMS HAR SLÄPPTS. Dock bara för USA, Kanada och Mexico. F TO THE U TO THE C TO THE K. Den släpps vid midnatt för resten av världen. Dvs om typ 10 timmar för Sverige. Jag hatar att bo i Europa och Sverige, vi missar ALLT. Vi ligger alltid efter. So fuckin unfair. OCH JAG HATAR TIDSSKILLNAD. Nick, Joe och Kevin retweetade fans när den släpptes vid midnatt. Och Nick svarade på fans. HAN HAR INTE SVARAT PÅ FANS PÅ ÖVER ETT ÅR. Och jag missade när han faktiskt gjorde det för att jag SOV?! Fuck my fuckin life. Plus att han la upp en ny Ustream med Joe och Kevin, åååååh fan ta honom.
 

Video streaming by Ustream

Jonas fans rule. Och dom träffade på Joe, vid 5:20. Vad är oddsen liksom? Joe la upp en bild på flyern på Instagram sen!
 
Ja, Pom Poms ligger ute på Youtube. Waaah Nicks höga toner i slutet jag avlider wtf omg. Nick och Joe låter fuckin amazing och jag hör Kevin på back-up assdfgejdiuanajdbsddsdw.
 
"As ignored as Kevin Jonas". WHAT THE ACTUAL FUCK.
 
ASDFGHJKLOEITUENABCHSAIOASAX OHMYGOSH
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0