A little bit longer and I'll be fine

Anmält mig till massa kurser till hösten. Men alla är ju sena anmälningar eftersom det inte var meningen att jag skulle plugga i höst, så vet fortfarande inte om jag blivit antagen till nåt. Anmälde mig till några dansklasser också. Modernt, jazz och feminine vibe. Blir ingen hiphop den här terminen då inte Kattis har några klasser. Mitt knä? Idgaf. Imorgon blir det nog att eventuellt kontakta tjejen som hyr min lägenhet och försöka lägga upp ett nytt avtal med henne så jag kan få tillbaka min lägenhet tidigare. Don't get me wrong, jag är jätteglad att jag får bo hos mamma. Men inget privatliv, inga saker och knappt nå kläder, ingen säng och det känns inte riktigt som mitt hem. Jag är van vid att vara ensam och blir knäpp om jag inte får min ensamtid, framför allt nu när jag mår lite sådär. Men nu borde jag försöka sova. Feber, huvudvärk och hosta. Febern gör att jag hellre vill sova på ett kallt golv än en varm säng.

Throwback. Kasatka och Katina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0