Hello

Har inte uppdaterat sen jag åkte till USA. Mix mellan inget internet på datorn och ingen lust eller ork. Jag har iaf bestämt mig för att åka hem, pga knäet. Brosket är som sagt nedslitet och nu var det lite värre än dom trodde att det först var och jag måste ta det lugnt med dansen. Balett får jag inte dansa överhuvudtaget. Så då blir det svårt att dansa här i NYC på BDC då tempot här är såååå mycket högre än det är hemma på dansstudion och balett är dessutom obligatoriskt och det kommer jag inte undan. Sen är jag sjukt nere. Jag vet inte. Det är mer än hemlängtan. Självklart saknar man allt hemma, men det gör ändå inte att jag vill åka hem. Det är mer...Allt här känns bara så...fel. Jag vet inte. Jag känner bara att jag måste härifrån.
 
Flyger hem imorgon, flyget går 17.15 NY tid. Landar 7.35 på måndag morgon. Nu måste jag packa om resväskan. Den var full redan innan och nu har jag köpt en del grejer, vet inte hur jag ska få plats. Sen ska jag städa av lägenheten innan jag ska åka in till Union Sq och träffa Karin. Uppdaterar ikväll om Jonaskonserten <3
 
Karmin var en av två förband på konserten. Har aldrig hört dom förut men dom var riktigt bra live alltså.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0