I've been looking for a reason, what's the answer or the meaning of it all?

Hemma i Sverige. Känns ganska skönt. Dock saknar jag NYC lite. Fast ändå inte. Vet inte om jag trivdes så bra där alltså. Kanske hade blivit bättre när jag hade börjat dansa, men nu kunde jag ju inte dansa så :/

Eftersom min lägenhet är uthyrd bor jag hos mamma och sover på soffan. Är tacksam men vill verkligen ha tillbaka min lägenhet :/ Sova i en riktig säng, ha ett privatliv...Ska försöka lösa det på nåt sätt...Kommer inte orka att ha det så här till nästa år, framför allt inte när jag börjar plugga och dansa igen. Känner mig bara nere och allt är allmänt jobbigt. Mene nu ska jag fortsätta kolla på Smurfarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0