Why are you my clarity?

Var iväg på ett träningspass idag på Friskis. Ett danspass. Brukar inte vara så mkt "riktig" dans i deras pass men det här passet var faktiskt helt okej. Dock tycker jag fortfarande att det kändes mer som uppvärmning jämfört med dansklasserna på KFUM :P Men skönt att vara igång och röra på sig igen. Jag mår såååå mycket bättre när jag tränar. Anyways, nu ska jag svara på några mejl och kolla igenom nästa mattekapitel sen sova. Har ingen lust att sova, börjar få svårare och svårare att somna i soffan. Men vill samtidigt att veckorna ska gå så snabbt som möjligt så jag får tillbaka min lägenhet snart. Please jesus.
 
Akustisk version av Clarity. Så fin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0