Wrecking Ball

Just nu ser det ut som om jag kommer få tillbaka min lägenhet inom en snar framtid. Eventuellt. Och om jag kan få ordning på allt med CSN, men det vet man ju aldrig med dom. Dom har verkligen noll koll, ugh. Skickar fel papper, missar att man betalat in ett återkrav osv. Strålande hörni. Det är ju inte alls så att det handlar om folks ekonomi och liv.
 
Är inte direkt nåt Miley-fan. Gillar inte direkt We Can't Stop och jag stör mig lite på att hon försöker alldeles för mkt att bryta sig ur den här "snälla Disney-tjejen" imagen. Trodde ärligt talat det var ett skämt att hennes nya skiva heter Bangerz. Det var inte ett skämt. Den heter Bangerz. MEN hennes nya singel Wrecking Ball är riktigt bra alltså. Den känns lite mer som "gamla" Miley. Självklart blev det diskussioner om att Wrecking Ball är ett svar på Nicks Wedding Bells.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0