Heat Wave

Nu börjar det faktiskt likna nåt. Fick upp julsakerna i lägenheten igår. Måste bara hämta resten av julgranen. Köpte två julklappar igår och två idag så nu är jag nästan klar med julklapparna. Började med tentan som ska in den 27 december, har gjort 2 av 7 frågor. Tänkte jag skulle hinna med dom resterande frågorna imorgon, och i helgen ska dom resterande julklapparna fixas på Kupolen vilket lär bli något av en rugbymatch.
 
Nu till en viktig upptäckt. Böckerna som Castle skriver i serien Castle finns på riktigt :O Alla böcker. Derrick Storm-böckerna, Nikki Heat-böckerna. Nikki Heat är karaktären som Castle i serien baserar på Beckett.
 
Så istället för att fortsätta med tentan gjorde jag lite research på författaren Richard Castle (oops). Det finns ingen författare som heter Richard Castle. Richard Castle är bara en påhittad karaktär i serien Castle. Så vem skrev böckerna? Ingen vet. Castle-teamet har lämnat lite små ledtrådar så som att författaren har varit med i Castle, men aldrig avslöjat vem som faktiskt skrivit böckerna. När böckerna släpptes så var det Nathan Fillion (han som spelar Richard Castle i Castle) som gjorde boksigneringarna :O Precis som han gör i serien. Shit just got real?
 
Tweetade om detta (of course). Visade sig att Eliz har boken Heat Wave. I ett avsnitt i serien pratar dom om en viss sexscen mellan Nikki Heat och Jameson Rook (aka Beckett och Castle) som jag har varit nyfiken på sen dess (don't judge me haha).
 
Och japp, sexscenen var på samma sida i boken som dom säger i serien. Sida 105. Avlider. Eliz tystnade efter det så jag tänkte att nu sitter hon och läser sexscenen. Visade sig att hennes mamma hade kommit in med mat haha oops.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0