I almost died, and all I could think about was you. I just want you.

Fullt upp denna vecka. Dans 5 dagar av 7. Stor rapport som ska in på fredag i en av mina kurser. Fick tillbaka min lägenhet i måndags så massa saker i lägenheten som behöver göras. Sleep, what's that? Jag har så sjukt mycket energi så jag kan inte sitta still, pluggar samtidigt som jag dansar runt i lägenheten. Multitasking at its finest.
 
Men nu gav pennan upp och jag har ingen annan penna i lägenheten. Ha. Hamnade på YouTube istället. Castle bloopers.
 
Haha, sista scenen. Den scenen var klockren i avsnittet, och nu Stanas reaktion dessutom haha.
 
Hallelujah moment. I ship them so hard. #Caskett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0