I do this one thing with ice cubes

Att sätta upp julgranen igår hos mamma tog mycket längre tid än vanligt. Julgransbelysningen hade trasslat in sig sjukt mycket, tog en timme att reda ut den (jag överdriver inte). Mamma var redo att hämta saxen och klippa upp trasslet, koka belysningen på spisen och kasta ut den från balkongen.
 
Idag blev jag klar med julklapparna i alla fall, wooo. Har dock inte fått upp min julgran än haha. Skulle göra det idag men så pluggade jag istället, kände att jag vill bli klar med tentan. Snart klar, har skrivit svar på alla frågor så dom ska bara skrivas in på datorn, 3 frågor kvar bara. Så drygt när man måste skriva om så mycket för att det inte får vara för likt. Ibland finns det inget bättre sätt att säga det, inget annat ord man kan använda, utan att det blir konstigt. Ugh damn svenska, finns många fler synonymer i engelskan.
 
Deras kemi är A+. En av orsakerna varför jag älskar Castle. Samt humorn,precis min humor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0