I Just Want You

Suttit och skrivit på rapporten hela dagen idag. Går fruktansvärt segt. Min hjärna taggar inför dansuppvisningen med start med rep imorgon. Kan inte sitta still. Har typ lagt mig ner på golvet och gjort armhävningar med jämna mellanrum. Men har iaf fått klart huvudkapitel, inledning, syfte, problemställningar, metod och källkritik. Bara diskussion, sammanfattning och referenser kvar. Meeen klockan är över 21 och jag kom precis på att jag måste tvätta håret och få ordning på det tills imorgon. Looks like it's going to be an all nighter. Lär skriva klart rapporten idag också, inlämning imorgon och jag har rep från kl 16 och måste fixa och greja innan det.
 
Jag är så taggad inför dansuppvisningen. Dans och umgås med fina människor hela helgen. Underbart. På tal om dans ska jag nog göra en modern koreografi till den här låten med Casketts förhållande som inspiration. Hur mycket vill ni satsa på att om en timme sitter jag inte alls och pluggar utan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0