I'm the shit with no makeup

Jag fick så sjukt mkt plugg nu, hjälp? Tenta skickades ut igår som ska vara inne 27 december. Får tillbaka rapport den 20:e med korrigeringar som ska fixas och lämnas in senast 6 januari. Plus en uppsats som måste lämnas in senast 7 januari. Oh, the joys of college. Ursäkta medans jag går och dränker mig i badkaret. Det är jul, jag har sinnessjukt mkt att göra, hur i hela friden ska jag hinna med att skriva en tenta till den 27e? #Gråter #WhatKindOfDementedJokeIsThis
 
Anyways, det är några som har undrat vad feminine vibe är för dansstil. Istället för att förklara det så slänger jag upp en video på våran feminine vibe från dansuppvisningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0