Americana/Pom poms

Satt uppe och pluggade igår till typ ett eftersom det är tenta den här veckan. Sen skulle jag sova, men då vibrerade mobilen och jag såg att Kevin hade retweetat en av Lisas tweets och sen bröt helvetet ut tänkte jag nästan säga. Helt plötsligt dök det upp en massa bilder från killarnas inspelning av musikvideon och alla flippade. My twitter timeline was screaming. Så nu har vi bilder, en kort video och dessutom vet vi troligen titeln på Jonas Brothers nya singel. Jag har typ 30 bilder så jag tänker inte lägga upp alla.
 
Jonas Brothers - Americana
 
EDIT: Jag fick precis reda på att singeln heter Pom Poms. WTF ÄR DÅ AMERICANA OMG. POM POMS?! JESUS POM POMS. JAG VET INTE OM JAG SKA SKRATTA ELLER GRÅTA. POM POMS. JESUS. POM POMS.
 
EDIT 2: LÅTEN HETER POM POMS. AMERICANA HETTE SJÄLVA VIDEONINSPELNINGEN. POM POMS. "DOM NYA LÅTARNA ÄR MER MOGNA" SA DOM OCH SÅ HETER LÅTJÄVELN POM POMS. HAHAHA DESSA KILLAR ALLTSÅ. LÅTEN KOMMER VARA GRYM.
 
 
 
 
 
Tack för Nick's byxor. THANK YOU JESUS.
Haha han ser så gammal ut när han har såna där byxor och solglasögon på sig, och med det korta håret. Nick Jonas, 20 going on 50.
 
AMERICANA
 
KORT VIDEO
 
Nick tweetade detta imorse, för er som inte har Twitter :)
 
Twitter timeline screaming.
 
 
Aslångt inlägg, men mest bilder. Nu ska jag sätta igång med allt jag måste göra idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0