Don't book a judge by its cover

Dansen idag gick asbra. Dock blev jag irriterad på mina knän som gör att jag har så dålig balans. Ska börja linda mina knän till moderna och jazzen så balansen kanske blir bättre, för faaan vad irriterande det är när man känner hur knäna typ vickar åt sidorna och man kan inte styra det.
 
Dock är man på bättre humör nu efter att ha kollat klart på senaste live chatten med killarna. För trött i huvudet för att plugga så det blev Youtube istället.
 
Så rolig livechatt alltså. Den hackar lite här och där för att VyRT kraschade lite smått då och då. Vi fick både VyRT och Tumblr att krascha under den här chatten. Ooops.
 
"Actually, can you switch sides? I like that one better."
 
John T: "I think I just said that I wanted to eat a donkey." Och Riley är så SÖT omg. Riley är hunden förresten, som dom kallar Pete haha. Det är Kevins och Danis hund.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0