Don't you worry, don't you worry child

Ja, jag låg uppe hela natten och fick live tweets från konserten igår. Den började kl4 svensk tid, plus att vi uppdaterade Dina och resten av Deleasafamiljen om Mikey Deleasa som var förband igår. Dom satt hemma i New Jersey så vi skickade bilder på Mikey från fans på konserten och berättade vad fansen tyckte om Mikey's show. Jonas fans till utryckning. Konserten höll på till kl 6. NICK SJÖNG STAY. Och dom gjorde en cover på Don't You Worry Child - SHM. Alltså, jag dör. Dom sjöng Swedish House Mafia. Jag skyller på Jonas Brothers för mina framtida hjärtproblem. Jag bad ett fan igår att filma låtar, förhoppningsvis fick hon med Don't You Worry Child. Och Stay. Och Turn Right för Kevin sjöng en del av den.
 
Videos från igår. First Time.
 
SOS, That's Just The Way We Roll, Drive
 
Del av Let's Go
 
 
Låtlistan.
 
Haha min reaktion på när folk tweetade att dom sjöng SHM....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0