Fastlife

Eftersom jag la upp lite av Nick's soloskiva förut så tänkte jag göra Joe's nu :) Älskar Joe's soloskiva, han kör lite mer soft rnb. Riktigt sköna låtar som man kan göra både jazz och streetkoreografier till (dansskadad). Skivan heter Fastlife! Precis som Nick's skiva Who I Am så är Fastlife sjukt underskattad. Jag kommer lägga upp några av mina favoriter, men seriöst alla låtar är skitbra så checka in Joe Jonas - Fastlife. Om jag inte sa det förut så heter Nick's soloskiva Nick Jonas & The Administration - Who I Am.
 
 
 
 
 
Lite lugnare låt, och den heter "Sorry". Inte "I'm Sorry".
 
 
 
Joe sjunger även Just In Love just nu på turnen, här är den från Radio City med Nick och Kevin på instrument och background vocals, och självklart också med bandet; John, Marcus, Lawless, Ryan, Paris, Garbo och Meghan :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0