Heart Attack

Alltså ibland kan man ju fundera på om detta land jävlas med en. Demi Lovato släppte sin nya låt Heart Attack idag. Skulle köpa den på iTunes för att stötta henne eftersom hon är Nicks bästa kompis och så, och den finns inte på Spotify än. Men låten finns bara på amerikanska iTunes, så jag skulle köpa den där. Det gick inte för att jag måste köpa den i svenska iTunes, där låten inte finns. WTF. Så nu laddade jag ner den istället. Där fick man för att man försökte vara laglig. Typ, in your face. Jag rekommenderar er iaf att lyssna på den, jag tycker den är riktigt bra! :)
 
 
Det här är så sött. Jag vet inte vilken video det är ifrån men baserat på Nick's kläder så är det konserten i Monterrey, troligen under Burnin Up, så det är bara en gif. En tjej springer upp på scen mot Nick och Joe tar tag i henne och räddar Nick hihi. http://25.media.tumblr.com/ff437bb5544b962f1b9d7414fdf3a9ba/tumblr_mirls0AiaR1r0fxx1o3_250.gif
 
Killarna spelade football innan konserten igår :) Kevin, Nick och Joe's ben framför Nick haha. Och kolla in Nick's rumpa, alltså jag satt och zoomade in den på mobilen igår.
 
Nick & Garbo
 
 
Nån tweetade den här bilden med texten: "They found a Play Boy magazine." haha.
 
Lawless och Joe.
 
Bild från konserten.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0