"How to Kill a Fanbase" by Kevin Jonas

Verkar som om musikvideon redan är färdiginspelad :D Killarna kom tillbaka till hotellet vid kl 2 på natten och var lagomt slitna men stannade ändå och tog kort med fans, awesome guys <3 När alla lagomt började lugna ner sig igår så tweetade Kevin "The beginning is now. Finally" och alla flippade igen haha (av den enkla anledningen att dom har sagt soon i flera månader och nu skrev han now). Det var då jag fick tweet limit på mitt konto och var tvungen att byta till mitt andra konto. Sjukt irriterande :P Vet inte så mycket mer om låten än, gaaah jag vill veta vilken singeln är. Ett fan som stod utanför sa att hon hörde låten och att den hade nåt med pom poms att göra men jag vet inte om jag tror henne. Anyways, vi lär väl kanske få höra den snart ;) SA tour 3 days.
 
 
Nick är så söt i den här live chatten, och han leker med en penna hela tiden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0