Humans pick their noses a lot

Nick tar priset i att göra dom mest random awkward grejerna ever. Först den där videon från studion, nu den här tweeten.
 
Alla tror att det är Joe som har kapat Nick's twitter haha. Skulle inte förvåna mig, han har utsatt Kevin för det (läs uppifrån och ner).
 
Dock tror jag att det var Nick som tweetade. Han har uppenbarligen en tendens att sitta och stirra på folk så jag tror nog att Nick skulle märka att folk ofta petar i näsan haha. Han är så awkward alltså, gud vad jag tycker om den människan. Nu ska jag kolla på konserten som jag inte har hunnit kolla på än. Diggar att introt är Harlem Shake. Men här är iaf några fler bilder från igår som jag lovade :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Presskonferens tidigare på dagen. Nick fick frågan om han letade efter en flickvän i Mexico (pga av en tidigare intervju) och han sa att han var öppen för förslag. Dock sa han det med ett leende, but Nicholas, I'm coming for you. Den enda Jonas Brother som är singel just nu. Happy hunger games.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0