If looks could kill

Sitter och läser alla updates på Twitter från fans som har varit med i musikvideon och hängt med Joe, Nick och Kevin hela dagen. Joe hade gått förbi dom med en filt som halsduk (only Joe haha), Nick hade spelat och sjungit några låtar för dom och han har uppenbarligen en tendens att sitta och stirra på folk (det får en att tänka på "if looks could kill" hade han stirrat på mig hade jag dött av en hjärtattack). Inte alls avis, neeej då. Dom hade dessutom fått betalt för att vara med. JAG HADE BETALAT FÖR DET. Meeen nej då här sitter man i Narnia på andra sida jorden och får läsa om alla andra som lever livet. FML. Fyfan. Så sjukt frustrerande. Jag vill tillbaka till USA nu alltså. Det är i USA allting händer. Mitt liv just nu känns bara allmänt tråkigt och segt. Eller ah, det är lite roligare tack vare JoBros och alla Jonas fans, jag får vara glad och asgarva varje dag tack vare dessa människor, så det är awesome. Ni anar inte vad ni missar ;) Yana, Elizabeth och alla andra Jonas fans gjorde hela min vecka igår.
 
Så här känner jag nu.
 
Update om musikvideon kommer senare ikväll, nu måste jag plugga. Kul att ni svenska Jonas fans diggar mina uppdateringar om killarna iaf! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0