It's just another language

Boken vi läser nu i genetiken är så jädra jobbig. Molecular ecology. Knappt så jag förstår titeln. Dom använder ett lite finare språk med krångliga meningsuppbyggningar och krångliga engelska ord. Jag har normalt ingen problem med engelska alls men nu lär jag koncentrera mig som fn för att förstå vad jag läser och vissa stycken lär man läsa två ggr innan man fattar. Man blir grymt trött i huvudet på en gång och dessutom sjukt mkt text så det tar lång tid att ta sig igenom ett kapitel. Jag har tre kapitel i den boken att ta mig igenom + 5 kapitel i Life den här veckan. Kan ju säga redan nu: not gonna happen.
 
Tänk om boken kunde ha samma språk som fangirls. Ja tack.
 Översättning? I freakin can't breathe Louis and Zayn oh my gosh his shirt his jacket asdfghjkl I can't cope goodbye now I'm done.
 
Btw, jag är @Patricia_89. Hon heter också Patricia haha.
 
Den här är inte så svår att förstå dock. "Unless it's actual sex with nick jonas as he sings stay" Jag försökte hitta en bild på när Tiimon tappar hakan men har ni sett Lejonkungen så vet ni nog hur det ser ut. För det var så jag reagerade när hon skrev det. Herrejävlar...
 
Jag menar....JA TACK.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0