Joke's on you

Ikväll har killarna en konsert i Venezuela :) Venezuela ligger en halvtimme före amerikanska östkusten vilket innebär att tidsskillnaden blir 5,5h. Konserten börjar alltså kl 00:30 svensk tid. Ganska skönt med tanke på att när dom var i Mexico började konserten kl4 svensk tid. Och ja, jag måste vara vaken och se vilka låtar dom spelar, okej? Hela konserten eller tills jag får tag på låtlistan. Dom kan ju spela nya låtar. Och dessutom uppdaterar vi Dina och resten av Deleasas om Mikey som är förband åt Nick, Joe och Kev. Ikväll hade jag även tänkt skicka lite bilder på Kev till Dani :) När dom frågar oss om vi kan uppdatera dom så lär vi ju göra det liksom :) Men nu ska jag plugga fram tills konserten börjar :)
 
Nick, Kevin och resten av bandet spelade ett litet spratt på Joe haha. Kolla runt 1:35. Det börjar med Nick. Haha så freakin epic, och när Kevin springer vid 1:51 haha. Behöver jag förklara varför jag älskar dessa människor?
 
Jag kan lova att det där var payback för nånting alltså. Joe har nog dragit en del spratt på Nick, Kevin och bandet under alla år. Och i förrgår hade han råkat spilla ut sitt vatten på fans på första raden haha. Only Joe. Och hans tweet, again, only Joe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0