Nick Jonas: "I just recorded live on Ustream." "YOU DID WHAT??!"

OMFG. Fick en tweet från Nick. Eller snarare en notis om att han hade tweetat. Han sände live på Ustream och jag visste inte om det. Jag visste inte ens om att han hade ett konto där. Like, WTF? Det var bara en kort video på 1:44 och han gjorde inte direkt nåt. Fattar inte riktigt vad han ville med videon, antingen så testade han inför nåt eller så ville han bara retas. För att vi vet att nya skivan är i stort sett klar, Joe och Kevin är klar med sina delar så nu är det bara lite grejer kvar för Nick som producerar skivan. Och i videon är han i studion.
 
Mission accomplished. Jonas fans are freaking out. Detta är min Twitter just nu.
http://25.media.tumblr.com/49ffbb2710da0c6508d64ca5df681773/tumblr_mgy0miWqpa1rs9w69o1_400.gif
 
 
 
Nicks video. Han. Är. Så. Jädra. Snygg. Nu ska jag gå och gräva min egen grav. See ya.

Video streaming by Ustream
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0