I wanna take you to a place where love is something more than you imagine

Det är så sjukt underbart när träning ger resultat. När man ser fettet försvinna och musklerna börjar synas. Då blir man bara ännu mer pepp på träning. Vi körde en grym styrketräning med Kattis i torsdags. Först vanliga styrkan till en låt på 3-4min, sen ytterligare en låt där vi stod i plankan, sen gå upp i armhävningsposition och direkt ner i plankan igen lite då och då blandat med snabba situps och sen direkt upp i plankan igen. Därefter en massa upphopp och armhävningar. Det var hur kul som helst (det är nu ni tänker att jag är knäpp). Ni kanske inte ser resultat på bilderna, men det gör jag ;)
 
 
 
Nu ska jag iväg och handla mat och såna där nyttigheter, sen spendera dagen med min pojkvän och koreografera till hans låtar. Blir en modern korr till Sorry, jazzkorr till Make You Mine och streetkorr till Kleptomaniac eller Lighthouse. Ciao.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0