Rust and Bone

Wie tentan är skriven! Ska bara skriva in den på datorn så är jag klar. Men det får nog bli imorgon, nu sitter jag och kollar på Brit Awards, och dampar med Anna på Twitter. Fans hörde Nick sjunga Stay under repet för typ 20min sen, så han kommer kanske sjunga den ikväll på konserten. Hans röst under Stay och han är alltid så känslosam och gud. Och Married To Jonas säsong 2 börjar den 21 april! Detta kommer bli en bra vår.
 
Såg förresten en fransk film för 2 veckor sen som heter "Rust And Bone". Syrran tipsade mig om den då tjejen i filmen är tränare för späckhuggare på MarineLand Antibes. Så det var typ enda orsaken att jag kollade på filmen. Alla späckhuggare i MarineLand Antibes var med (Wikie, Inouk, Freya, Valentin) förutom lilla Moana. Hon hade en jättefin scen med Valentin.
 
Wikie framåtvolt med Inouk och Freya/Valentin i bakgrunden :)
 
Scenen med Valentin :)
 
Wikie och huvudrollsinnehavaren :)
 
Freya och huvudrollsinnehavaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0