That you're my hearts desire, all that I needed and more

Fler videos från konserten igår har dykt. Bland annat Stay och Don't You Worry Child. THANK YOU JESUS. Inte bästa kvaliten, dom mexikanska tjejerna kan skrika ganska bra....Men det duger för mig.
 
 
Nick's "that you're my hearts desire" vid 2:53. And my heart goes --------------
 
 
 
Jag kommer aldrig att sluta lägga upp den här videon. DETTA ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT BRA. Hans röst, jävlar vilket tonregister han har alltså. Och det har typ blivit ännu större sen hans röst blev lite mörkare/djupare. För han kan fortfarade gå upp i falsetten så som han gör här. Rösten, hans inlevelse, texten, själva låten. När han verkligen sjunger med alla sina känslor och hela sitt hjärta, så som han gör här, så golvar han mig totalt. DET HÄR ÄR SÅ JÄVLA BRA SÅ JAG VET INTE VART JAG SKA TA VÄGEN. Vid 3:47 och framåt, jag DÖR varje gång. Seriöst. Bow down to the king aka Nicholas Jerry Jonas. Jag skickade precis videon till Nick's pappa, för har han inte sett det här än så måste han göra det. Och vid 5:07, kan nån snälla springa fram och krama honom?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0