The future's out of focus and you're blinded by the light

Jag måste verkligen plugga idag och typ skriva klart hemtentan som ska in på fredag kväll. Kommer inte att hinna annars, har dans typ hela eftermiddagen imorgon och dans på fredag också. Men frågorna är så dryga så jag orkar inte, plus att min koncentration verkligen inte finns idag. Så. dålig. timing.
 
Killarnas turne i Sydamerika startar idag i Monterrey, Mexico. Enligt Nick ska dom spela helt nya låtar, och då tycker man ju att dom borde spela Pom Poms. Det är en av orsakerna till varför min koncentration suger just nu haha. Tragiskt men sant. Allt jag hör i huvudet är "put your pom poms down, put your pom poms down for me" och "so you wanna see me put my pom poms down", och sen kommer jag på att jag inte kan melodin alls. Nu ska jag gå till ICA och köpa choklad och hoppas på att det hjälper min koncentration. Kommer troligen sluta med att jag ligger på golvet och kör situps istället.
 
 

Kommentarer
Postat av: Eve

Jag håller med dig! Om noll koncentration och fokus!!! Och min hemtenta ska in imon, så panik! Hör av dig om du hittar ett sätt att dra fram fokus som inte finns ;-)

2013-02-20 @ 17:04:46
URL: http://evepeven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0