They don't know about the things we do

This. Forever this. Den här videon...AMEN. Och det gäller även Jonas fansen. Fått prata med så många fina människor på senaste tiden :) Dom är så grymma. Så roliga, härliga och får en att asgarva dagligen. Jonas fans rocks. Har ni twitter, tweeta den här videon till Jonasfamiljen så att dom får se den! @nickjonas @joejonas @kevinjonas @PapaJonas @DeniseJonas @FrankieJonas @daniellejonas
 
´
 
Joe, Kevin och Nick's kompis Jesse tweetade mig igår. Bara så där. Jag dillade om att Nick var ren magi. Och hans kompis tweetade mig. Ursäkta medans jag skriker. Jag hyperventilerade i typ en timme efteråt. Andra gången inom 24h som jag kommer finnas med på Nick, Kevin och Joe's tidslinje på deras twittrar. Holy fuck. Och han typ retades för att jag inte har hört Pom Poms än och han har hört den typ 1000ggr. Fuck you, sir.
 
Jesse är han som går bredvid Nick i den här bilden. HAN TWEETADE MIG.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0