We'll be the kings and queens

Så jag satt uppe hela natten. Måste vända tillbaka på dygnet igen, och det finns inget bättre sätt att göra det än att sitta uppe och kolla på en Jonas Brothers-konsert från Chile. Tidskillnaden till Chile är bara 4h, men dom spelade sent på en festival. Mina fina, hur många artister skulle ställa upp på att börja spela kl 1.30 mitt i natten och hålla på tills kl 3? Dom var dessutom grymma. Riktigt jävla bra alltså. Helt enormt bra. Instrumenten lät så jävla bra, deras röster likaså. Dom spelade på Vina Del Mar festivalen inför 80 000 pers, kan säga att hela publiken var igång under Jonas så 99% var nog Jonas fans. Medan dom andra artisterna spelade hörde man publiken skrika "Jonas Jonas Jonas" hela tiden. Who had no fans anymore? Yeah, eat it. Under kvällen får publiken dessutom dela ut priser till bästa artist, Jonas Brothers vann 4st och dessutom det mest viktiga priset. Dom slog rekord, ingen artist har någonsin fått så många priser på festivalen. That's my boys. Och dom blev så glada när dom fick priserna. Kevin stod bara och gapade, Joe sprang runt på scenen av lycka och Nick...Nick var Nick. Han brukar inte visa så mycket känslor så där. Inte som Kevin och Joe. Men han stod och log som fan. Dom var så lyckliga under hela konserten, jag tror jag aldrig har sett Nick le så mycket. Helt underbart att se <3 Dom var snuskigt bra alltså. Dom fick Bieber och 1D att se ut som amatörer. Till och med Beliebers och Directioners dampade över Jonas Brothers igår för att dom var så bra. Nu har jag sovit 4h och har en grym huvudvärk, men så jävla värt det. Bästa konserten jag sett. Bow down to the kings.
 
Här finns hela konserten att kolla på!
 
Don't You Worry Child från igår. Kolla Nick's leende i slutet. Yep, där tweetade jag nåt i stil med "fuck you Nicholas".
 
Mina fina från igår <3
 
Nick's tweet direkt efter konserten.
 
Btw så tweetade Marcus mig igår :D Marcus är med i deras band och han turnerade även med Nick under Administration-turnen. Jag ramlade nästan ur sängen haha. Han satt i samma rum som mina änglar när han skrev till mig. Herregud. Han dillade om nån basketmatch (tror Bulls är basket iaf) och skrev "Why. Are. The. Bulls. Losing." så jag skrev "What. Time. Are. You. Going. On. Stage." Flera frågade men han valde att svara på mig, misstänker att det var för att jag skrev så som jag gjorde haha. Och han citerade min tweet, vilket innebär att den kommer ligga uppe som en av hans tweets, vilket innebär att Joe, Nick och Kevin som följer honom på Twitter kommer att se min tweet. Hold on while I die.
 
Twitter rules. Det är seriöst så mycket roligare än Facebook. Haha så här såg min Twitter ut igår när introt drog igång. Detta är det läsliga. Dom andra inläggen var mest: "ASDHJFSDRFOEDF JONAS JONAS DJSAADKMSA".
 
Ifall nån missade honom liksom. Och så Frankie mitt i allt som lägger upp nån random video på Cinemagram haha, medans vi hyperventilerar över hans bröder.
 
Så nu har ni en update från Vina Del Mar och Twitter. Kan lägga upp fler bilder senare, inlägget blir så långt annars. Eller det är redan långt haha. Nu måste jag...plugga tänkte jag säga, not gonna happen. Jag ska kolla på konserten igen. See ya, wouldn't wanna be ya. Cause my life rocks.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0