90 degree turnout

Första dansklassen för terminen idag, balett. Ens utåtvridning är ju knappast den bästa, så ja, det kändes skapligt kan man ju säga. Sanna viskade till mig "jag tror mitt knä kommer hoppa ur led" och ja det var typ så det kändes. Läraren, en rysk prima ballerina, var inte lika hård som jag förväntade mig. Men det var första klassen på nivå 1 så ;P Men hon var ganska hård med utåtvridningarna och in med rumpan, så hon kom och rättade till oss, vred ut fötterna och slog till en på rumpan och så ;D Tyckte hon var riktigt bra alltså. Klassen kan sammanfattas med ett ord: slit. Men det var askul iaf :D Trodde aldrig att balett skulle vara roligt men man har så sjukt mkt teknik att tänka på och kämpa med så det var riktigt roligt.
 
Nu ska jag smörja på zinkpasta på min piercing som vägrar läka, uppenbarligen skulle det funka bra, framför allt om man har en "bubbla" vid piercingen som jag har. Det var visst ganska vanligt att man fick en sån bubbla. Dryyygt läk nån gång. Sen ska jag kolla på Camp Rock 2 och So Undercover.
 
New in. (Inte byxorna, bara tröjorna). Inte bästa bildkvaliten, för mörkt i rummet.
 
 
Hahah älskar när man får se Kevin med ungarna (däribland Frankie Jonas) med buskar på huvudet. Ja, jag har en liten crush på Kevin just nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0