A rabbit in the shape of a cloud

Klarade hemtentan i biologin, skönt som bara den :D Har sjukt mycket att plugga den här veckan. 5 kapitel i botaniken innan materialduggan och tentan nästa vecka. Gjorde ett kapitel idag så 4 to go. Nu gav jag mig själv tillåtelse att kolla på JONAS. Haha Kevin är så bra på att skådespela alltså. He rocks.
 
Provade mixern jag fick i julklapp av syrran idag också ;D Blev en hallonsmoothie! Har ätit så mycket godis och skit på sistone så jag tänkte försöka bli av med sötsuget och småätandet med hjälp av nyttiga smoothies. Letade recept igår och hittade några smoothies som inte innehöll så många kalorier :) Runt 100-200 kalorier. Bättre det än godis och chips liksom :P
 
 
Joe och Kev från första avsnittet av JONAS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0