Awesome

Känns som om den här dagen var typ en timme lång. Bestämde mig för en pluggfri dag för att inte lessna direkt, så jag kollade på lite serier och sen hängde jag på Carro till stallet för att löshoppa Nitro och resten av hästarna :) Hur kul som helst. Fina Nitro tog sig över 1 meter :D Idag fick jag också förfrågan om att vara hjälplärare på Dansstudion :D Så jag ska vara hjälplärare i en av Thereses grupper :) Awesome. Bra dag alltså. Nu ska jag fortsätta kolla på Supernatural! Förresten, vill ni se en bra serie så kolla på Last Resort som börjar imorgon (torsdag) kl 21, på trean tror jag det var. Den serien är skitbra.


Kommentarer
Postat av: Eve

Vad handlar den serien om? :)

Svar: Amerikansk ubåt i marinen som ifrågasätter order, blir jagade av usa och tar flykt till en liten ö ;)
patriciasb.blogg.se

2013-01-10 @ 15:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0