Battle dance against One Direction

4h på dansstudion idag. Koreograferade med Therese till våran barngrupp och sen gjorde vi en egen modern koreografi :) Det gick så snabbt att koreografera till barnen och vi hade ändå bokat studion i 4h så vi lekte runt lite :) Hjälpte Therese att koreografera till en av sina andra grupper också, eller jag gjorde itne så mycket, hon kom på typ allt, men det känns som om vi fick mkt gjort idag :) Awesomeness. Den moderna koreografin vi gjorde ligger på facebook, Therese la upp den så jag delade den, den finns på min sida ifall ni vill se den :) Sen hann jag bara hem och duscha och så hämtade pappa upp mig och Danne! Åt på Max och sen bio :D
 
Imorgon har jag asmkt att göra och det kändes lite jobbigt. Botaniktentan läggs ut imorgon och vi har till fredag på oss att skriva den, plus att det är en materialdugga mellan 15-16 och jag var dum nog att boka tvättid kl 12. Grattis.

Sea World San Diego orcas, alla samlade på en bild :) Från vänster till höger; Keet, Ulises, Orkid, Shouka, Kasatka, Kalia, Nakai, Ikaika och Corky!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0