I don't wanna see no more

Heeeelg :D Eller det har varit helg sen kl 16.30 då jag lämnade in tentan :D Känns faktiskt som om det gick ganska bra, fast botanik verkligen inte är mitt ämne. Återstår att se hur det verkligen gick :P Imorgon måste jag ta itu med lite i lägenheten och sen blir det nog nån vända på Kupolen. Har ingenting att plugga eftersom dom fortfarande inte lagt upp nå info om vårterminens kurser så jag vet inte ens vilken litteratur vi ska ha. Men nu ska jag träna bort lite av träningsvärken i benen, den sitter fortfarande i sen tisdags. Sämst. Fail. Vad dåligt tränad man blir direkt.
 
Så. Freakin. Epic. Intro.
 
Från sändningen på Internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0