It's all jelly beanie good!

Skrev på Twitter igår kväll att jag inte kunde sova och var uttråkad, så en tjej skickade den här videon till mig. Passande med tanke på att Joe och Nick blev attackerade av fans på flygplatsen i Mexico igår och Nick praktiskt taget blev av med sin jacka haha. Jag älskar JONAS alltså. Så lätt och rolig underhållning, och Kevin är helt brilliant på att spela blåst. Han är faktiskt en grym skådespelare. Det roliga är att karaktärerna dom spelar liknar deras faktiska personligheter mycket. Förutom att Kevin inte är helt blåst. Det är mer Joe haha. Och Nick är så söööt gaaah. Så grymt att Frankie och Big Rob är med också.
 
 
Nu ska jag äta och se på film innan dansen ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0