Let's go crazy

Alltså, One Direction är ganska okej. Förutom att Zayn inte kan sjunga live för fem öre, där har vi en människa som använder sig av auto tune på skivor. Jag diggar Harry och Niall. Dessutom sa One Direction att Jonas Brothers är legender. Då måste man ju tycka om dom lite. Har försökt gilla Bieber, men alltså nej. Jag gillade honom först när han var med på Ellen, innan han blev känd, men nu alltså neej. Det är nånting med honom som stör mig så sjukt mkt. Vet inte vad. Kanske att han är så fruktansvärt kär i sig själv. Och jag börjar lessna på hans halvnakna bilder på Twitter :P Och jag tycker inte att hans röst passar till dom låtar han sjunger.
 
Den här låten blir man ju lite glad av.
 
Det här har ingenting med 1D att göra, men det här är så awesome så jag måste lägga upp det. Mina två favoriter Katina och Kayla tillsammans, Katina (till vänster) gör corkscrew och Kayla till höger gör vertical spin. Vet inte vad dom skulle ha gjort, corkscrew eller vertical spin, men hursomhelst så blev det ju ganska snyggt alltså.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0